Nyt i forhold til telefoniske- og personlige henvendelser

Vi har dagligt mange henvendelser på telefonen og i skranken, og nogle dage har personalet svært ved at nå op til de tværfaglige konferencer, hvor patienternes henvendelser og dagens programmer gennemgås med lægerne.

Derfor har vi valgt, at vi faser opkaldene ud på telefonen op mod konferencerne. Man kan derfor opleve at blive bedt om at ringe igen på et senere tidspunkt, hvis der er lang ventetid i telefonen. Vi besvarer naturligvis de opkald, der er kommet igennem til telefonkøen.

Vi har åbent for personlig betjening i skranken dagligt mellem 8 og 11 (dog ikke under vores konference). Der vil ikke være betjening herefter og henvendelser vedr. fx tidsbestilling og medicinbestilling må vente til næstkommende hverdag.

OBS pr. 01.01.2023 vil vores vanlige telefon- og konferencetid ændres. Vi forventer, at den daglige telefontid vil ligge fra 8-8.45 og igen fra 9.30-12.00.

Husk, at du kan hjælpe os med at reducere ventetiden på telefonen ved at ringe mellem 8 og 8.45 for en samme-dagstid, prøvesvar og spørgsmål til sygeplejersken samt 9.30 og 12 for receptfornyelse, tidsbestilling (ikke samme-dagstider) og generelle henvendelser.

Derudover vil vi opfordre til, at vi taler pænt sammen. Generelt i samfundet er der en tiltagende tendens til en hård tone. Det vil vi ikke acceptere i klinikken, og vi håber, at I vil hjælpe os med, at vi møder hinanden på en god måde. I Dit Lægehus er din sundhed et fælles ansvar.